....POFF...

Helt plötsligt så blev magen enligt mig stor! Är i v.23 nu och jag känner mig redan klumpig.
Jämför jag med mig själv när jag var gravid med Melinda så har jag inte alls gått upp lika mycket.
Kan inte påstå att jag tänker mer på vad jag äter nu, är bara så mycket mer sugen på Jos, frukt,bär och sallad. Åkte till Deli Italia igår eftersom niklas va sjukligt sugen på pizza, jag som alltid tar pizza åt faktiskt en sallad. Kors in the roof!
Men jag älskar verkligen att äta mackor med ost och gurka. Det är favoriten just nu. 
Mår bra, bebisen mår bra. Har ungefär samma rutiner som Melinda hade i magen. Känner sparkar vid 10 typ sen e de tyst ett tag tills eftermiddagen och kvällen då de e full rulle ett tag. Lugnt i magen efter typ 22.

Har myst så mkt med familjen denna helg. så skönt att ta de lugnt på morgonen. Denna helg har typ börjat 12 för oss..hehe.
Var ute och leta efter en bättre vinterjacka till Melinda. Sjukt dyrt! 600-1000 för en bra vinterjacka. Hittade till slut en asbra jacka på Sportson (?) i kurvan. Typ lite outlet sportaffär. 299kr!!! Taget! Köpte även termobyxor till Melinda. Känns bra att ha ett alternativ till Overollen vi köpte i somras =)
Märker att hon inte gillar kyla, imorse ville hon inte gå ut när hon kände att de va så kallt. 

Har hunnit med lyxmiddag hos mamma med. Entrecote med rotfruktsgratäng och kantarellsås..alltså va gott de va. Å i Lindesten/Andersson huset är efterrätt Obligatoriskt ;)

Nu är de lunch! Kycklingsallad med avokado =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0