Helg, sjukdom och Barnmorskan

Första dagen på jobbet efter en tids sjukdom.
Låg helt knockad i sängen Söndag, måndag och halva tisdagen. Började känna mig bättre igår och febern försvann. Så off to work imorse!
Men innan så kom Kicki över för att lämna Melinda på dagis eftersom jag skulle till Barnmorskan kl 8.
Tydligen i v.25..hehe. Stenkoll? jag? uppenbarligen inte, haha! Allt såg bra ut, mätte magen första gången denna graviditet å jag är mindre än med Melinda. Med Melinda va jag exakt i mitten nu ligger jag mer i nederkant på kurvan. Konstigt..känner mig enorm! Hmm...men jag klagar inte på att jag e mindre. Skönt, mitt mål är att inte gå upp mer än 20kg (gick upp 22kg med Melinda). Är jag sugen på nått så unnar jag mig de dock, herregud! Jag e ju trots allt gravid ;)

Hade middagssällskap i helgen och det var väldigt kul! Sent blev de men ack så trevligt! Niklas va till och med lite bakis i söndags..haha! Nu i helgen är det grabbkväll med go-kart och öl. Tjejkväll i segeltorp då ?=) Melinda ska iaf sova hos mormor så jag och niklas kan packa HELA dagen på lördag. För nu e de packKRIS!

Nu blir de gårdagens spagetti och köttfärssås till lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0