Födelsedag

Har sagt de förr och säger de igen.
Tack för alla fina presenter och gratulationer.
Presentkort i massor, inredningsdetaljer och kaffemaskin! Vill bara pyssla i huset nu! 3 Veckor kvar till flytt =)
Kalas både i söndags och igår så man kan säga att jag e lite trött nu,hehe.
Blev sent för Melinda igår och halv nio gick hon in till sängen själv, la sig och sa god natt. Söta älsklingen har blivit så stor!
Ikväll blir det bara slapp i soffan framför Desperete Housewifes och Cougar Town med en kopp Marabou choklad. Mumma! 
Har jag tur så kanske de finns lite tårta kvar när jag kommer hem. Man vet aldrig när Niklas är hemma sjukskriven. Va gör man när man har tråkigt?...äter ;) 
 


Mina fina systrar skickade ett kort, snart kommer ni ner =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0