Det är mycket nu...

Ja det är de!
Stressar upp mig för minst lilla vilket är jättedåligt! Har fått lite sammandragningar så jag måste verkligen lugna ner mig.
suck...

Egentligen när jag tänker efter är det inte så mycket men jag blir ändå helt hysterisk...
De mesta är förberett inför flytten, bara förrådet som är ett helvete men det lägger jag helt på niklas. Är så mycket "skit" där inne ;)
Ska egentligen ut med lite saker på blocket men de får bli ett senare projekt...

På torsdag ska vi fira storebror som fyller 28 år =) Det ska bli kul och skönt att koppla bort all stress =) 

Lite kul nyheter är att Helena och jojje äntligen fått sin lilla bebis. Och Devin har fått ett syskon, lillebror Mio, grattis till er!
 
Melindas lillasyster/-bror (fortfarande några som inte vill veta kön) kommer den 17 februari. Har med andra ord fått datum för snitt nu. Tror inte jag skrivit de tidigare..hm..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0