Tjo faderittan lambo!

Om en vecka kommer kusinerna hit och ska bo hos oss i två nätter innan vi åker till mamma och sover sista natten eftersom hon ska skjutsa oss till centralen AStidigt på lördagen. Shit..vi åker snart och det är blandande känslor. Ska bli superkul och skönt att få åka till värmen och bara ta hand om mig själv men jag kommer sakna Melinda och Niklas så otroligt mycket! Tur att de finns telefon även om det är DYRT så måste man ju få ringa hem =)
Men fan..SNART ÅKER VI MINEA!

Igår var vi bara hemma, både melinda och jag var lite sega och myste mest på soffan. Pissigt väder så melinda va inte ute något på dagen utan tog en kvällspromenad till skärholmen med pappa medans jag dammsög och torka golven hemma. Går ju så mycket fortare när man e själv;)

Va och hälsade på Mia och hennes 7 valpar i måndags, hehe. Melinda va mest intresserad av hundarnas leksaker..hhaha. Klappade lite och prata lite =)
Fick med mig nya partylite ljus från mia som säljer partylite. "Örike" hette dom och dom doftar asgott! Funderar lite på myggljusen också. Skönt att bli av med lite mygg när man sitter ute på kvällen. Även om vi mest har fiskmåsar och harar här, hehe ;)

Nu sover melinda och när hon vaknar ska vi till Martina och leka med lite kompisar för att sen ta en promenix till Heron.

Nu ska vi se om vi hittar nån rolig bild att avsluta inlägget med, allt blir så mycket roligare med bilder =)
 2007!! niklas ser verkligen liiiten ut =)

Kommentarer
Postat av: camillla

gud småååtttingar jhu så söta de måste va jätte länge sen hua va tiden går fort men fin abilder :)

2010-05-26 @ 19:06:31
Postat av: Minea

snart kommer vi! snart åker vi!! MALLIS!!! :D

2010-05-26 @ 20:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0