Solig helg =)

Så Härlligt med oplanerade helger som bara blir så mysiga =)
I fredags alltså valborg va vi bara hemma och käkade en god middag och sen årets första tallrik jordgubbar med glass..mmm...
Lördags blev en fönstershoppingdag i barkarby. Måste säga att vi e riktigt duktiga på att fönstershoppa. Både niklas och jag e ganska sparsamma så de blir sällan storshopping när vi e ute tillsammans. Ensam kan man bli lite wild och crazy och spendera ett par hundringar ;)
Efter besöket i barkarby hälsade vi på Kim och Adrian i Vällingby. Söta barnen lekte "tillsammans" med varann ett par timmar och Melinda var helt slut när vi kom hem.
 Adrian var så söt och höll melinda i handen en hel del under eftermiddagen och såklart vart de en tur på adrians coola polismc ;)

Väl hemma i segeltorp väntade bella och christian och de blev födelsedagsfirande eftersom peter fyllde hela 23 ÅR!! Grabbarna gick över till honom med en pizzabull med ett nalle puh 1-års ljus i och sjöng nationalsången..hmm...killar...

Idag har vi gått på långpromenad i de nybyggda omårdet bakom mamma. Supermysigt område och när jag såg alla barnen i området va ute och leka tillsammans så smällte jag direkt..häääär vill jag bo. Fast nej..alldeles för små tomter och inget garage ;)
Grillning hos mamma efter promenaden och nu hemma och gluffsar chips i soffan..jaaa =)
 Stannade en stund under promenaden och kollade inte alla hästar, melinda pekade som tusan och snackade men hästarna svarade inte ;)

Har lite jag måste få gjort nu i veckan. Rensa leksaker i melindas rum e ett måste. Ut i förrådet ( om de får plats )! Fick med mig en massa böcker från mamma nu. Mina gamla böcker, va med i disneys bokklubb när vi va små så nu har vi massa roliga disneyböcker bla min favvo "Kajsa kokar soppa på en knapp".
På onsdag ska jag äntligen klippa och slinga håret, tametusan på tiden Elin!

Ojojoj vilken bladder de blev...

Kommentarer
Postat av: camilla

hej elin du får skickaz resten av bilderna oxå . dom e jhu för gulliga våra små liv :) kraaam ses på lördag . :) kom när du vill vickan skulle komma lite tidigare . men vid 18 tiden annnars :)

2010-05-06 @ 06:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0