Långhelg!

Skönt som tusan ;)
Vi har spenderat i princip hela helgen i vällingby hos Familjen Arneving - Berg.  Niklas hjälpte till och byggde en altan som förövrigt blev mycket bra. Vilka duktiga killar vi har Camilla ;)
 Altanen färdig och alla slappar efter grillning :)

Melinda och jag tog en sväng med nya bilen hem till Huddinge för att umgås med mamma och moster maggen innan dom skulle åka till Cannes. Helt underbart väder i helgen förövrigt! Shorts och linne för första gången iår.

Idag vaknade vi halv nio utvilade och glada. Upp ur sängen och käka frukost med pappa niklas.
tvätta,plocka, dammtorka, dammsuga, torka golven och ut och rensa rabatterna. Vipps lunch och niklas kom hem igen för att käka lunch, gårdagens tacos =) shit förmiddagen är redan slut! Melinda ligger och pratar i sängen men somnar vilken sekund som helst. Tänkte sitta ute i solen en stund och läsa min bok som jag KÖPT!!

Får se om jag hinner ta en promenad också...skulle va skönt att röra på mig lite. Även om jag och camilla promenat som tusan i helgen för att få min lilla tjej att somna. Adrian somnade på två röda och melinda kömpade in i de sista för att inte somna! En kväll lyckades hon faktiskt och fick va vaken och kolla "upp" med oss vuxna =). Adrian vaknade också tillslut och fick va med, snälla barn vi har alltså. Dom satt så söta brevid varann i soffan ganska läänge =)

Annars e veckan väldigt oplanerad så vi får se va som händer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0