God morgon!

Härligt att vakna med sol och blå himmel!
Melinda tyckte nog att det var mindre kul eftersom solen hade hittat en liten lucka i hennes gardiner och lyste precis på melinda ;)
Detta innebar att vi vaknade redan klockan 7, har kommit tillbaka till gamla vanor annars och vaknar kl 9 =) Mamma like ;)

Idag ska vi såklart va ute efter att melinda sovit. Eftermiddag på zetas och promenad till Kvantum och handla. Ekar i kylskåpet ;)

Hade barnfri dag i lördags då melinda sov hos Farmor och Farfar eftersom jag skulle på tjejmiddag å niklas skulle hänga med grabbarna.
Supertrevlig tjejmiddag! tänk att grilllat är SÅ gott!
Grabbarna hade bowlat och kom tillbaka runt tio, hehe.
Hemma runt ett och då slocknade vi direkt och sov ända till halv tio utan störningar...LYX!  Niklas stack iväg till garaget oh jag tog senare tunnelbanan till vällingby ! glömt bort hur j...la lång tid de tog att åka dit kommunalt!
Hade såklart gott kanon hos farmor och farfar. När jag kom vart de lek i parken och långpromenad i för mig okänt villasområde...hehe. Gick vilse ett tag faktiskt men kände igen mig efter en stund ;)

Snurrigt de blev nu! Återkommer lite senare med bilder nu har melinda ritat klart och de är snart dags för lunch =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0