Vill och måste...

BRA! regna bort nu all snö. Verkligen enda gången jag blir glad av att de regnar.
Dags att lägga ut lägenheten på hemnet snart igen. Bort snö bort!

Melinda har verkligen fått en personlighet nu. Hon e väldigt lurig och försöker överlista oss, men mowhaha..det går inte lilla vän. Vi e fortfarande dom som bestämmer och de är viktigt ;)
Nu går hon nästan bara också, stora tjejen! Skönt att hon kan gå innan dagis också. Som förresten inte blir förren i Augusti men de gör inget. Nu ska ju jag vara hemma ett tag igen, mysigt! Blir till att träffa kompisar och gå på Junibacken.
Tillbaka till mammashopping och fika...DOCK nyttigt fika.

Nu är de slut på allt mums i veckorna, har äntligen börjat gå ner i vikt och de ska fortsätta neråt. Blir väl 0,5 - 1 kg i veckan =D
Va gör jag för att gå ner i vikt?
- Promenerar alla sträckor jag kan, inga onödiga bussresor.
- Inget snask, läsk eller liknande i veckorna
- Inget småätande. Frukost, Lunch, Mellanmål och Middag.
- Inget "kvällsfika" jag vet Maria och Linnea..jag SVIKER andersson släkten..men så måste de bli ;)
- Försöker träna 2 ggr i veckan. Har fått kort från jobbet och kan träna på arbetstid. PERFEKT!
Alltså...jag rör mig och äter bra. MEN unnar mig mumsiga saker på helgen, man måste ju leva också =) DET tycker jag är de bästa sättet att gå ner i vikt.

Det finns så mycket fiiina vårkläder nu, vill och MÅSTE ha ;) Ska bla köpa jeansshorts när de börjar bli lite varmare..så fint! Linnen, klänningar, fina toppar, tunikor, skor..ALLT vill jag ha..haha. Men näe..jag ska behärska mig lite och tänka ekomomiskt. Vill du bidra till " Elin behöver nya kläder fonden" så kontakta mig ;)

Men jag har äntligen skaffat mig ett par converse, love it! Nu ska dom bara bli sådär fint ingådda. Och dessa par ska INTE bli stulna. Fortfarande lack för att mina andra converse vart stulna på Arvikafestivalen..mummel...


Ikväll är de ju tv-kvällen nummer 1 med Dating in the Dark, Desperata husfruarna och Cougar Town. Alltså hemmakväll =)
Ska förbi Söders tyger en snabbis bara...syr en fin sommarkavaj/Jacka och behöver lite småsaker =)

Peace out! ;)


Kommentarer
Postat av: Kusin Linnea

oh no, vad som helst men inte kvällsfikat ;P

2010-03-24 @ 09:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0