Stolt Mamma!

Alltså mitt hjärta har verkligen blivit stor nu!
Hon går många steg nu, idag gick hon ända från hallen till soffan. DET är många barnsteg =D
Är bara en tidsfråga innan hon går hela tiden. Det verkar som om hon tycker det är onödigt att böja sig ner och krypa nuförtiden. Hehe.
Vi är verkligen bortskämda när det gäller melinda, hon äter kanonbra! Idag åt hon en morot, 7 fiskbullar och en potatis till middag. Pappa hade lagat middag när jag kom hem =) Tack!
Sen nu när jag la henne så åt hon bara upp vällingen, sa inte ett ord utan jag hörde henne banka lite på sängen med flaskan. När jag tagit flaskan från henne så tog hon dockan ( Julia ) och la sig ner. God natt  sa mamma och släckte lampan. Det var 5 minuter sen och hon har inte gnällt sen dess. Trött? jag tror det =)

Helgen var verkligen skojjig. Inte helt planerad, haha.
Satt hemma hos Kim och Cam i vällingby och så fick vi nått infall att det var dags att hitta på något utan barnen. Så på lördag kväll lämnade vi av Melinda hos mormor och vi åkte in till Fridhemsplan till Restaurang Lorenzo(?). Ligger precis brevid STAR BAR! haha.
Mötte upp Kim och Cam där och åt en supergod middag OCH billig! 179 kr för oxfilé och ett glas vin. Det blir verkligen återbesök där =)
Sen blev det bowling på ballbreaker som vi gick till, en promenad på 30 min. härligt att gå av maten =)
Kul att bowla, verkligen länge sen, gick ganska bra för mig också. Niklas kom sist, haha..
Sen lite oplanerat så åkte vi till vällingby, dom andra bubblade och vi gick inte och la oss förren halv fyra. Snacka om trötta gänget på söndag.

Idag har det verkligen var mycket på jobbet och vi har inte ens fått leverans än! 2,5 ton som ska packas upp, den kommer tydligen på onsdag istället. BRA då hinner jag ikapp innan det kommer jobb för en lång tid framöver =)
Har glömt att lägga upp min klänning jag sydde för coctailpartyt, ska göra de! När det är lugnt igen på jobbet så ska jag sy en sommar kavaj, marint får nog bli temat. Älskar de modet!

Blir förresten till att ta fram stövlarna idag för det var jäkligt slaskigt istan!
Så ser dom ut =) fina va?! hehe

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åmme! Om jag hade tänkt så långt. Ska rensa lite till så då kan du få kolla om nåt är intressant:)

2010-03-01 @ 21:33:09
URL: http://isabellesebub.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0