Påskledigt!

JA påskledighet kombinerat med mammaledighet innebär att detta är min sista dag på jobbet.
Yeye hemma med Melinda i de fina vårvädret. 
Påsk innebär familjemiddagar, godis och grillpremiär! Älskar grillat! mmm..det är smak av sommar.

Har förresten vart och kollat synen igen och den har blivit sämre..inte alls mycket men sämre. Jävligt deprimernade. Blir jag blind eller? Man undrar ju eftersom jag är nere på -7 nästan. Stannar ju inte upp heller! Dom rekomenderar verkligen inte glasögon utan bågar som jag verkligen VILL ha så nu har jag bokat tid för Linsundersökning. Trivs inte i mina glasögon..vill inte ha glasögon!

Undra om jag kan operera? Såklart måste synen SLUTA försämras annars är de ju ingen ide att operera. Men det skulle va underbart!


Kommentarer
Postat av: camilla

läskigt med synen , sa dom inte varför de försämrades ?

men du du kanske blir lite lugnare i allfall . cissi vickans syrra har minuz 9 de stannnade där å hon bär linser heltid inge problem . glad påsk på er hela familjen :)

2010-04-03 @ 06:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0