NACKSKOTT!

Alltså jag blir så ARG på vuxna människor som skadar barn.
Igår i aftonbaladet läste jag om hur en pappa strypt sina två barn, 2 och 4 år gamla. Innan fick han barnen att vinka farväl till sin mamma via en hemvideo.

Idag finns de ett TV-inslag på expressens hemsida om en barnvakt som misshandlar bebisen hon vaktar. Allt filmat av en dold kamera. 

SJUKT! jag mår verkligen illa av detta. 

Om man är så sjuk att man gör illa eller tom dödar barn så förtjänar man att !   
Ja, jag är för dödsstraff!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej! Min mobil verkar leva sitt eget liv :/ Men vi kanske kan hinna träffas i helgen om ni inte ska bort? Kanske om ni vill åka med till Elmia (Jönköping)?



Fick veta idag att min morbrors fru har cancer i bröst och lungor. Deras yngsta är bara 3år. Inge roligt direkt, känns som att man blivit tillräckligt drabbad av cancern nu. Men man få ha en positiv inställning!

2010-03-31 @ 00:09:10
URL: http://isabellesebub.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0