Landet i helgen

Är det omoget att sitta och lyssna på pojkband när man e 25 år?
Näe de tycker inte jag, har just nu westlife i högtalarna genom spotify =)

Imorse försvann mina vårkänslor när jag gick ut och de svar snorkallt och disigt, nu har solen tittat fram igen och känslorna är tillbaka. Längtar så mycket till jag ser de första tussilalorna!!! Vackra enkla blomma!!

Redan torsdag och i helgen är de Melodifinal, vilket betyder att vi sticker ut på landet =) Ska bli superkul, verkligen länge sen nu. Melinda ska få uppleva lite landetluft, hehe.
Får se om hon vågar klappa katterna nu, hon tog de stora steget i söndags då vi var hemma hos Maria. Hon VÅGADE klappa Marias lilla katt Elsa. Som förövrigt va sjukt liten, söt och kelig!
  Hon vågade tom leka med Elsa!

Igår mötte jag upp Niklas och Melinda på karlaplan. Dom hade gjort lite ärenden i stan, hehe. 
De har förresten öppnat en inrednigsbutik i fältöversten som har superfina saker. Vit romantisk stil! asfint!
Hur som helst...
Efter den korta shoppingrundan hoppade vi på tunnelbanan, jag klev av på östermalmstorg och Melinda och Niklas åkte hem. Jag skulle träffa Clara på stureplan för att ta en fika. ASKUL!. 
Blev mycket skratt och minnen, vi gjorde lite hyss när vi var små. hehe.
Verkligen länge sen vi sågs, 8 år sen tror jag vi kom fram till. Hon lever livet i Australien, vi kommer ner hela familjen och hälsar på ;)




Kommentarer
Postat av: Maria

Länge sedan men fy fabian vad fina de var tillsammans! Haha. Bebis och katt. Båda lika halvintresserade av varandra. Söta!

2010-05-06 @ 16:41:17
URL: http://mifen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0