Lite gnäll men mest sommarglädje!

Blir så trött på:

Alla supersmala tjejer som skriver att dom ska börja banta. Personligen tycker jag inte att de är snyggt att vara för smal. Va själv supersmal när jag var yngre och ville då gå upp i vikt.
Trivs faktiskt med min vikt nu, bara magen som e liiiite för tjock men det är så fjuttigt =)

Män som sitter på tunnelbanan, svettiga och med alldeles för många knappar uppknäppta på tröjan så håret på bröstet tittar fram. Grova svarta hårstrån...SLUTA!! Imorse vart jag nästan lite illamående...

Slutgnällt...

Ska strax äta lunch med mamma och andreas i humlegården. Kall sallad i de kokheta stockholm. Det är den totala motsatsen till grova svarta hårstrån, det är UNDERBART!
Senare i eftermiddag tänkte jag och melinda försöka släpa med oss nån..troligtvis pernilla ;) till skärholmen och kolla lite på rean. Ska ju på 25års kalas i helgen med välvårdad klädsel, ska bli jättekul!

Igår vart de en långpromenad på kvällen. Superskönt att röra på sig men mina jogging e nog lite små för jag fick skavsår mellan tårna. Har siktet inställt på "rumpskorna" =) Jag är faller direkt för reklamen..haha!

 Niklas och melinda klipper gräset medans jag gör hemmagjord pizza =)


Kommentarer
Postat av: camilla

skönt att du trivs med din vikt det gör inte jag skall jag säga några kg till sen så :)

hade ni trevligt på grönan själv va vi hos maria å majas kalas dag :) vilket väer vi hade herregud

haha

om du ser detta innnan i dagens slut så va skall ni hitta på kram

2010-07-11 @ 08:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0