En måndagsmorgon!

Härlig morgon på jobbet. En Kaffe och Macka senare så e man pigg igen.
Vaknade upp utan lillen imorse, Melinda är ju på landet med morfar. Bra med lite landetluft och lek utomhus. Pratade med morfar tidigare, melinda skulle hjälpa morfar att plantera blommor men så fort hon fick jord på händerna ville hon inte va med längre utan hämta sin handväska och gick runt med den istället. Haha! Det är min lilla tjej de!

Åkte ut till landet i lördags för att sova en natt med melinda innan vi åkte hem igår.
Grillade med Kim och Cam igår, satt ute i regnet under deras markis men attans va kallt det var! Va själv inte direkt klädd för kallt väder...
Hemma runt elva och då tittade vi klart på This is it som visades igår på 3:an. Vilken Kung Michael är! Fantastiskt musikgeni!

Ikväll blir de kanske lite lyxig -inte så barnvänlig- middag, ska väl äta sånt som melinda inte gillar :D Sen SKA vi promenera! Blir alltid uppskjutet annars men nu J Ä V L A R !!

Lite bilder? Klart jag bjussar på de ;)
 Tunisien 2006
 Linnea, Jag och Pernilla arrangerade en tävling för alla 3:or på gymnasiet. 2004.
 Skansen..öhh..2007 kan jag tänka mig

 Första nyåret tillsammans 05/06 Hard rock café

Kommentarer
Postat av: Linnea

Varför skulle vi ha de där fotbollskläderna på oss egentligen?! Väldigt osnyggt! Men kul att du har letat fram den där gamla bilden :D

2010-06-22 @ 11:39:53
URL: http://neapop.blogg.se/
Postat av: Elin

Så att alla skulle se att de va vi som bestämde ;)

Fast ahh, vi hade ju kunnat valt nått liiite snyggare, hehe.

Shysst att jag e helt blå på kinden, fick en smurfpuss haha!

2010-06-22 @ 12:32:35
Postat av: Moa

måndagsmornar är jobbigast ;)

2010-06-22 @ 12:34:19
URL: http://woonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0