Första dagen på jobbet...

gick superbra. Kul att vara tillbaka och se hur bra de går!
Längtade iufs redan vid tunnelbanan på väg in till stan efter Melinda. Mammas lilla ängel.
Vart lååånga pauser idag på jobbet hehe, vi hade så mycket att prata om tillbaka 13 månader senare.

Niklas och Melinda hade sovit till 9:15 och hade haft en bra första "pappaledig" dag tillsammans. Men jag hade inte väntat mig något annat så...niklas är verkligen en kanon pappa!
 Hemma tillsammans =)

Den gångna helgen var smockad med saker att göra. Kul med middag tillsammans med Pernilla, Peter, Bella och Christian. Tänk att vi alltid skrattar så vi gråter!
 

Tillbaka till vardagen nu så jobb heeela veckan 9-17 med lunch UTAN bebis som hänger vid fötterna. Skönt men tråkigt.
På lördag kväll ska jag till stan med mammorna, middag på Golden hits =) Kul! Hoppas att jag inte är alltför trött efter första jobbveckan. Måste ju ställa klockan nuförtiden..haha! Vår sjusovardotter vaknar ju inte innan halv nio ;)

Nu blire slapp framför tv:n innan jag ska hoppa i säng. Tidig kväll idag..trött som satan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0