Min morgon.

Vi vaknade av Melinda imorse, hon hostade som tusan.
Niklas flög upp ur sängen och gick in till henne.
Min klocka ringde..den var 07:30.
Farmor knackade på dörren.
Upp ur sängen för min del också, snabbt gos med Melinda och sen iväg till jobbet.

Någon idiot drog i nödbromsen på Tunnelbanan så vi blev stående ett tag.
Tåget togs ur trafik på östermalmstorg.
ALLA skulle mot karlaplan så det var proppat på perongen.
Stod onaturligt nära alldeles för mycket folk på tunnelbanan.
Åt frukost gående över gärdet.

Framme på jobbet.
Mycket att göra.
NU dricker jag morgonkaffet.

Det var min morgon, hur va din?

Nu är vår stackars dotter på vårdcentralen. Hon har hostat så länge nu så vi kände att de måste kollas upp.
Väntar på att niklas ska ringa så jag får info!
Niklas ska även han till läkaren idag så melinda får leka med farmor nästan hela dagen.


1-åringen fick hjälpa till att öppna lite presenter på kalaset.
Länge sen hon fick leka med kompisar. Hoppas på bättring till helgen för då e de 1-års kalas för en av melindas kompisar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0