Jag blir galen!


PÅ..
Snö på spåren och kaoset är ett faktum! Alla dessa människor står och väntar på ersättingsbuss mot hagsätra. SUCKERS jag gick förbi och till kicki som hämtade mig på gullmars. TACK!
Hem till morfar och Kicki där melinda var och lekte med morfar och maximus.
Hon e fortfarande inte riktigt helt hundra om man kan klappa levande gosedjur eller inte. Hehe.
Maximus "the cat" lad sig bara ner och stirra på melinda "the baby".

I eftermiddag får jag göra som typ alla andra och ta ersättningsbuss hem. Lycka till elin! Ganska mycket folk som åker från Liljeholmen.
Ibland önskar jag att jag hade gångavstånd till jobbet.

Jag blir galen!

PÅ...
Mitt bebishår!! väx fortare, ser ju ut som en mupp i håret! har seriöst funderat på att klippa lugg igen..då försvinner iaf bebishåret.
 SER NI?! kanske inte världens tydligaste bild men där e de iaf! DÖ! ( nej nej..jag överdriver inte, haha)

Nu ska jag snabbt dricka upp kaffet och återgå till jobbet, förövrigt hur mycket som helst att göra.

Kommentarer
Postat av: camilla

aaaa jobbigt ta bilen vettja . lite bättre änn tbana å buss . kraam

2010-02-23 @ 19:30:30
Postat av: Elin

Ja då får man iaf SITTA, haha. Dock jävligt länge, shit vilka köer det är alltså!

Idag skulle niklas till stan i eftermiddag, han kommer nog sitta fast i köerna länge på hemvägen.

2010-02-24 @ 10:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0