Hemnet

Nu har vi lagt ut lägenheten på hemnet. Vi behöver verkligen flytta till större, vi har alldeles för mycket saker och niklas MÅSTE ha ett garage. Ser jag fler bildelar på matborde så spyr jag!
Ska du flytta? Köp våran fina lägenhet ☺

http://www.hemnet.se/beskrivning/592357?r=3

Melinda har äntligen börjat piggna till lite. Gumman har ju vart sjukt några dagar nu, faktiskt första gången hon vart riktigt sjuk.Lite segare och mest mys i soffan med pappa.
Nu måste hon bara komma igång med maten, men hon har blivit lite petigare om vad hon stoppar i munnen. Kollar noga på skeden innan den åker in i munnen.
Melindas 1 års kalas gick jättebra och superkul att så många kunde komma! Lägger upp lite bilder från kalaset sen =)
Nu är de faktiskt slut på inplanerade aktiviteter ett litet tag. Hehe. Den 20:e är de coctailparty hos oss med mammorna. Lite drinkar, tilltugg och singstar. Ska bli kul! Vi ses ju inte så ofta nu när jag börjat jobba. =( ( Melinda och niklas ska sova på annan ort ☺) 
Har förresten verkligen kommit tillbaka till jobbvardagen nu, nu känns de helt som vanligt igen. Skönt att få träna också. Blir 2 ggr i veckan och jag känner mig redan mycket bättre, inte alls lika seg i kroppen.

I eftermiddag ska jag förbi Ohlssons tyger och köpa masssssa tyg för nu ska de sys kläder till mig. Bland annat en coctailklänning till partyt =) Så roligt nu när man verkligen blivit bra på att sy. Ni får se sen =)

VECKAN VA?!
1. Vänta nu?! är de inte otillåtet att flyga med alkohol i kroppen NU?! Hörde på nyheterna att dom vill införa förbud att flyga alkoholpåverkad...WTF!! Så ni menar att alla gånger jag flygit och det är verkligen HUR många gånger som helst så kan piloten tagit en öl någongång innan avgång. NÄE vet du va?! 
Klart de ska va samma regler som på vägen!!  

2. Carola Carola Carola...behöver jag säga mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0