Bakisöndag.

Länge sen man kände sig såhär. Lagom seg i huvudet, helt slut i kroppen tills typ 17 och nu känner jag mej fit for fight igen ;) Tillbaka till jobbet imorgon, mycket att göra och ensam. Det går bra nu ;)
Varför e jag så seg?

 Dagen började med att tant pernie kom till oss och vi åkte till Sy mässan i älvsjö. Hälsade på en kund och shoppade liite tyg, nu har jag bestämt mej för att lära mig att virka. Pernie får lära mig, vill göra små bakelser och frukter. Kan inte snylta söta små virkade bakelser av pernie för evigt =)

Väl hemma igen så blev de lite slappande i soffan med familjen innan piffet hemma kom igång.
  Drinkbordet fylldes på ganska mycket när alla tog med sig ingredienserna till varsin kanna drink.  Yummi! 
Kvällen vart kanon och tjejerna vinglade hem runt 01:30. Tiden går fort när man har drinkkväll ;)

Niklas och Melinda sov hos farmor och farfar i vällingby så jag sov ända till 11 OSTÖRT...my god. De kommer jag leva på länge =)
Såklart ensamt att vakna och de var en glad mamma som kom till dörren när jag hörde dom komma hem =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0