Man måste fokusera på de som är bra i livet ♥

Har precis vräkt i mig yougurt och bärmüsli. Fan va gott det är, ett annat litet sug jag har hehe. 
Nu är jag verkligen övermätt å nästan lite illamående.
Tjockismagen mår bra, nu kan man ligga och stirra på magen hur länge som helst. Det är full fulle där inne och man ser verkligen var bebisen ligger.
Igår gick jag tidigare från jobbet, hälsade på melinda på dagis och väntade på niklas som kom och hämta melinda med andra bilen. Jag skulle vidare och göra lite ärenden med Pernilla i Kurvan. Skönt att få lite egentid och handla saker bland annat en julklapp faktiskt. Har ganska stor koll på julklappsinköpen så än är jag inte drabbad av julstressen.
Köpte ett lucialinne till Melinda i storlek STOR. Melindas dagis ska nämligen ha tåg utomhus (?!) så linnet ska va ovanpå overallen. Fick ta med till jobbet och korta längden ganska regält idag. Ser fram emot dagis lucia på måndag! Kommer va laddad med både kamera och videokamera =)

Idag får vi hem en julgran, julmys eller vad?! och det doftar så himla gott! Köpte en ytteputte gran igår som vi har på övervåningen. Det är så mysigt nu när jag kommer hem. Niklas och melinda är nästan alltid på övervåningen och kollar på barnprogram med massa tända ljus. Känner bara guuu vilket bra liv och underbar familj jag har! ♥ 

Har vart på BMW´s årliga julbord också som iår hölls i Östermalmshallarna, Lisa Elmqvist. Kändes verkligen förbjudet att vara i östermalmshallarna när allt var stängt. Men nere i hörnet var det dukat till fest!
Kan bara säga TACK bmw..för.. ALLT ;D

På söndag ska de bakas lussebullar, så gott! blir en stor sats detta år.

Hur går de med huset då? ja va ska jag säga..S U C K !! Alldeles för långt och kompicerat att förklara allt här. Kan bara hoppas...


Avslutar med en bild över ett juligt stockholm jag tog för ett par år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0