Redan?!

Kan vi inte få njuta av att det är jul och nyår?!
Måste hetsen att gå ner i vikt komma redan nu?!
Idag kan man läsa i expressen de bästa sättet att gå ner 3 kilo på 4 dagar. Alltså lagom till Nyår. TRÅKIGT!
Mest tråkigt är det för alla som faktiskt pressar sig för att gå ner så mycket i vikt att de nästan ser sjuka ut. Det är verkligen inte snyggt.
Gravid som jag e skiter jag såklart i de fullständigt och hade garanterat gjort det även om jag inte var gravid MEN jag måste bara säga att jag tycker de är tråkigt.
Det är alldeles för mycket press på oss att vara smala och snygga.

Hur kommer Melinda känna som tonåring?!  

Säger bara HURRA för en dag med mjukisbyxor, sunkig tofs och choklad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0