Lucia..

Alltså höll på att börja gråta när jag såg Melinda komma gåendes i Luciatåget. Sötaste jag sett och sånna stolta föräldrar vi var. Niklas visslade lite och melinda fick syn på oss, avvek från tåget och gick till oss. Men hon gick tillbaka ganska fort hehe . Filmade såklart men minnet i kameran tog slut efter 5 min så det blev bara film på intåget sen lite halvdålig film med kameran och såklart foton. Hehe..näe jag överdrev inte. Första luciatåget jue! ;)
Hämtade upp Pernilla påväg hem och sen blev de julmys för hela slanten. Klädde granen och gjorde pepparkakshus. Melinda skrek av glädje, superskoj va de =D

På torsdag ska jag till MVC och kolla bebben i magen. =) Spännande och se hur stor jag e och lyssna på hjärtslagen. Så här ser jag ut nu i vecka 30.


På torsdag kommer även mina kära kusiner ner till oss. wey! så det är full rulle i helgen med andra ord. =D

Kommentarer
Postat av: Helena

Åhh vad fin du är!!! :)

2010-12-14 @ 17:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0