Jag vet...

Dåligt av mig jag vet men det är verkligen mycket med huset nu.
Skönt att vi flyttat in men allt är inte löst än å jag hoppas verkligen det gör de SNART!
Annars trivs vi bra, skönt med alla ytor och OJ va lite möbler vi har, haha!
Vi kämpar med att få bort lukten av gamling och ja...massa annat ;) Försvinner väl när vi bott in oss ett tag och börjat måla om och sånt.
Idag ska vi till mäklaren och skriva över vår lägenhet till nya ägaren.
De betyder kort dag på jobbet så vi ska handla lite kläder till Melinda, julfint och mat. Så skönt att få lite extra tid till de, skulle va perfekt att va ledig onsdagar =)


Kommentarer
Postat av: camilla & adrian

lovar dig att jobba 4 dagar i veckan är guld värd fast bäst är ändå att vara ledig fredagar . :) nu börjar min helg :)))) hihi

2010-12-02 @ 20:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0