Hej vecka 29!

Herregud jag går in i vecka 29 imorgon! Otroligt va tiden går fort, längtar verkligen tills lillen kommer ut ♥
Mår väldigt bra, har lite sammandragningar ibland och har tokont i ryggen på kvällarna men ryggen är jag van vid. Har inte alls gått upp mycket i vikt..5 kg hittills. Men som niklas sa,jag var ju så tjock innan jag vart gravid ;) Schysst sambo man har, haha!
Har tyvärr ingen magbild att visa...

Det går jättebra för melinda i huset, hon sover hela nätterna och verkar inte alls undra vad som hänt. Snart får hon flytta ner till sitt rum. Hon sover inne hos oss nu i hennes säng. Säger "natt natt" som vanligt och går in och lägger sig själv. Bara puss och kram från mamma och pappa sen släks lampan och vi går ut. Blir så förvånad och stolt varje dag nu..hon pratar på för fullt också, haha. Det är väldigt kul!

Tar bilen varje morgon till dagis, imorse körde vi i 30 hela häradsvägen. KUL! inte..snacka om att de kändes som att vi körde 10 mil.
Tur att vi inte hade bråttom. Vi tog de väldigt lungt imorse, myste i sängen och kollade sen på julkalendern. Tycker kalendern är ganska bra..den har förbättrats, första avsnittet var ju kasst.
Vi har fortfarande bara gratiskanalerna i huset så det är mycket nyheter och typ..debatt ;) Men det är bra, då blir man inte lat och sätter sig i soffan utan packar upp istället ;) Niklas insåg faktiskt igår hur mycket kläder han har, hehe. 

 
Tog denna bild påväg hem igår. Mysigt med all snö, känns som en riktig norrlandsvinter. Imorse vad de bara 5 minus och de kändes väldigt varmt och behagligt. =)

OJ va de snöar...hoppas tågen går för jag vill INTE fastna i snökaos en fredagseftermiddag. 
Nu är de snart mumsig lunch i stora lass.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0