En bra BH..

Ska man inte känna.
Letade som en tok igår efter min BH som jag var helt säker på att jag tagit av mig när jag hoppade i pyjamasen.
Den fanns ingenstans!
Jag gav upp och tog en annan, lite för liten BH som inte alls passade ihop med resten av kläderna. ( plockade ihop outfiten för idag)

När jag sen skulle hoppa i säng och i och med de tog av mig pyjamasen upptäckte jag att jag hade BH:n på mig. Haha! Så jäkla typiskt mig...

Måste förresten visa min fina pyjamas jag fick i julklapp..Superskön och superbra för gravidmagen med ett band  
under bysten.
Pyjamasen finns på MQ och är av märket Bondelid. Rekommenderas varmt!


Kommentarer
Postat av: Pernie

Elin. Du e ju så himla söt =)

2011-01-04 @ 16:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0