Skrämmande dåligt av mig...

att inte blogga oftare men ärligt talat så har de inte funnits tid.
Men nu kan jag klämma in lite bloggtid på jobbet då måndagen inte riktigt kommit igång.

Nu är det verkligen tillbaka till vardagen igen.
Lämnade Melinda på dagis redan kl 8 imorse och va hon va trött lillgumman. Hon behöver verkligen MINST 12 timmars sömn per natt. Detta betyder att vi måste lägga henne vid 19:00 nu typ. Vilket betyder att jag får träffa henne typ en timme på eftermiddagen! FÖRJÄVLIGT! mitt hjärta! Kanske ska gå ner på 75% ;)

Vi har lagt ut lägenheten på Hemnet nu igen och hoppas att de går bättre denna gång för nu vill vi flytta. Styrelsen i området är skrämmande dålig! Förståligt att personerna i höghusen e avis på oss som bor i "radhusen". MEN VI HAR BETALAT EXTRA FÖR ATT FÅ EN TRÄDGÅRD SOM TILLHÖR OSS OCH INTE HELA OMRÅDET!!!! Å det har inte dom fattat..det är inte vår tomt tydligen..SUCK!
EGET HUS NUUUUU!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0