Skhlm


Idag har vi tagit de ganska lugnt. Tog en promis till Skhlm på eftermiddagen för att fixa telia kort till tv:n ( Gjorde inte de igår, de gick inte att göra på Media Markt ), på vägen hem stannade jag i några fler affärer så jag fick med mig lite mer än planerat hem, hehe.
Såg förresten att jag fått avi från posten så mitt paket från bluebox har kommit, snabba puckar =) Har beställt riktigt söta strumpor till Mellis och en hylla till hallen. De är så kul att pyssla hemma!
Måste tipsa om dom fina träfigurerna dom har på Mio, har köpt ett par och satt på Mellis garderobsdörr och dörren till hennes rum. Ville egentligen ha dom "killiga" figurerna ( flygplan och bilar ) men de fick bli nått lite mer flickigt. Man får med klisterlappar till dom så det är superenkelt att fästa, skönt att inte behöva borra.

De är väldigt tyst hemma nu. Melinda sover och Niklas e inte hemma. Ekoooo Ekoooo Ekoooo...

Nu kommer Pernilla och Peter snart hit, dom ska hjälpa mig koppla in digitalboxen. Jag hatar att göra sånt där, DE SKA FUNKA DIREKT! 

Avslutar med en bild från dopet. Vi som va inblandade ;)


Jag, Niklas, Morbror Andreas, Melinda, Morbror David och Farbror Mikael.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0