Måndag...

Pust...Stackars Melinda hon va alldeles slut, somnade direkt när jag la henne i sängen.
Dagen började tidigt eftersom hon vaknade 06:30. Mamma va sjuuukt trött då ;) Vid 10 stack vi iväg hem till mormor. Fotografen skulle komma vid elva å allt tar ju längre tid med ett barn på höften, och jag älskar de ;) Mamma och david ska flytta 1:a dec, så imorgon finns kära 45:an ute på hemnet.
Innan fotografen åkte hem skulle han till baksidan och fota, satte mig framför tv:n i vardagsrummet och va ser jag då?! en kamera som svävar utanför fönster, haha! Han satte fast kameran på ett stativ som va typ 7 meter högt och hissade upp för att få en bra bild!

Sen bar de av till BVC för att prata med en tandsköterska, det var välidgt svårt att koncetrera sig på vad hon sa när 8 barn kröp runt och lekte. Var tvungen och hindra Melinda från att ta ALLAS leksaker, hehe.
Vägde och mätte också, hon är nu 69 lång och väger 7,78 kg =)
Kan bara sitta och titta på henne när hon reser sig mot allt hemma och undra hur hon blivit så stor fort.
Vår älskade lilla tjej.

Skansen Sep 2009

Kommentarer
Postat av: Helena

Herregud, jag tror att Jojje o jag har en liten tjockis - Devin väger 7,2 kg och är 66 cm lång (!!!). Tilläggas bör då att Devin alltså bara är drygt 3 månader. Men kanske det är så att killar generellt är större än tjejer det första året? :)

2009-09-22 @ 17:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0