Ännu en ny dag

Måste säga tack till min älskade man som lät mig sova lääänge idag. Han och Melinda klev upp redan halv åtta men jag gick sova ändå till tio =D 
Vi har pysslat på morgonen, satt upp hyllan nu..fin fint! Niklas har vart ute och fixat med bilen och Melinda har tog sin morgonlur men nu e de full fart igen. Melinda sprider verkligen ut sig, de ligger leksaker i hela lägenheten. 

Igår lagom tills jag skulle börja med efterrätten så fick vi besök. Grabbarna tände på vattenpipan ( JA de smakade parfym ) , drack öl och myste med värmeljus utomhus medans vi tjejer satt inne och bara snacka. Haha! Blev många skratt =D  

Idag ska vi till Vällingby och äta kräftor hos Farmor och Farfar =) Men för mig blir de bara köttfärspaj, gillar inte kräftor..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0