Planering är A och O

Tycker faktiskt att det är ganska skönt att det är dåligt väder. Jag får iaf mycket mer gjort när man inte känner tvång att vara ute hela dagen. Idag tex ska de göras en massa små äreneden och vi ska på vår första föräldraträff på BVC. Ska bli kul och se om de finns några mammor i min ålder i segeltorp,  det har inte verkat som de när man möter mammor på promenaderna.
Ikväll ska jag och mamma till IKEA för att köpa lite saker till Dopet, servetter och sånt kul =)

Helgen var såklart smockad med aktiviteter ; Promenader på lite olika ställen i vårt avlånga land, grillning, bakning! Shit va mamma och jag bakade till dopet igår, det tog typ 5 timmar! men gott blev de, kan lugnt säga att de blev lite till provsmakning under dagen, hehe.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vill ju också gå på dop och äta tårta! Det är jättetråkigt att jag inte kan komma :( Men men, jag får fira Europadagen istället, det är ju också kul har jag hört...

2009-05-07 @ 12:29:24
URL: http://neapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0