Jupopo

Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig =)
 Igår så åkte jag, melinda och pernilla till Nacka forum och kollade vad affärerna hade att erbjuda. Kul att åka till något köpcentrum som inte bara har dom där vanliga affärerna typ hm, mq, ginatricot, veromoda.
Hade lite saker jag hade planerat att köpa men så blev de inte, hehe. Köpte en jääättefin klänning/skjorta på Zara bland annat.
Va hemma ganska sent och då va de bara fort iväg igen med niklas till Sickla, han skulle köpa sina kläder till dopet. Vilken hopplös människa att shoppa med...haha!. Men vi hittade ett par byxor iaf, skjortan hittade vi hemma i hans garderob. Han har fan ganska många skjortor, trodde jag inte =)
Vi hann med middag med Mamma, Andreas och David på forno italia också. Dom har så god pasta =)

NU så ligger melinda på golvet och leker och jag ska torka golven innan vi ska ut på promenad med mammagruppen från BVC =) Blev ju fint väder idag, helt underbart!

 Finklädd på kalas hos camilla, kim och adrian =)

 såg förresten detta när jag var och handla här om dan, hur 90-tal e inte loranga!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha, nej det kommer jag inte ihåg. Alldeles för länge sen ju!

2009-05-08 @ 14:21:00
URL: http://isabellesebub.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0