I natt jag drömde...

Har drömt så himla mycket konstigt senaste veckan.
Inatt drömde jag att jag kunde förvandla mig till blunder från lilla sjöjunfrun. Mina Kusiner Linnea och Maria blev krabban och sjöstjärnan patrik från svampbob.
Niklas var prinsen och vi simmade respektive åkte sjörövarskepp på vattnet i stockholm för att leta skatter. väldigt konstigt, hehe.

För några dagar sen klippte jag våran stooora och väldigt höga gräsmatta med en handgräsklippare. Vi fick ifjol veta att  alla skulle sköta sina gräsmattor själva iår. Vi hade självklart väntat alldeles för länge med att klippa så jag fick kämpa som ett djur för att få ner skiten.
 När jag var klar kändes de som jag blivit korsfäst, har SÅ ont i båda handflatorna. Gick in för att slappa och dricka lite och va ser jag!! En snubbe som kommer med åkgräsklippare och plöjjer genom våran gräsmatta. VA FALLS!! här har jag kämpat så kom snubben och klippte ändå...de gjorde mig lite irriterad och fnissig..såklart de händer mig.

Igår var vi och fika på Zetas med gruppen, så kul så! Vi kommer så bra överens allihopa =)
 Melinda var så snäll mot mamma, hon låg och lekte och prata i vagnen medans mamma fika och snacka om alla mellan himmel och jord =)
Jag, Melinda, Martina och Gabriel gick vidare till Babyland efter fikat..såklart så blev de lite pryls till tjejen, hehe. Vi gick förbi den där nya affären och som e som en outlet kan man säga, mycket bra märken men inte så mycket till nyblivna mammor, hehe.

Idag ska vi ta de lugnt i solen =) Ska försöka göra klart melindas fotoalbum inte så himla mycket kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0