Hurra!

Jag mår bra!
Idag har jag verkligen kännt mig bättre. Inte så bra att jag rört mig utanför hemmet men så pass bra att jag tvättat, bytt sängkläder, dammsuget OCH lagat middag =)
Imorrn blir de nog de stora klivet utanför hemmet =D

Måste bara...Fick en sån underbar bild på vår lilla prinsessa av pappa Niklas.


Fick även ett mms av morbror Andreas som är i Cannes och njuter av 29 graders värme.
Han kommer verkligen ogilla att jag lägger upp denna bild..mowhaha!
 
 Hehe, been there done that!! September förra året, vill tillbaka! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp visst va korten fina , de va millis som tog . :=)

2009-05-20 @ 19:46:58
Postat av: Elin

Ja dom va jättefina =)

2009-05-22 @ 19:47:18
Postat av: camilla & adrian

synd ba att jag å colle dejta på en sen lurre tidig middag den dagen du lagade middag hehe .....men han fick säkert i sig lite till . . . kraam

2009-05-23 @ 09:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0