Tisdag på gärdet

Vi tog en långpromenad till Heron City igår för att kolla lite saker på Media Markt , det tar sin lilla tid att gå dit. Va rätt slut när vi började närma oss hemmet på vägen tillbaka. Sen blev de blåbärspaj och mys framför tv:n hela familjen =)

Idag ska jag och Melinda  åka och hälsa på mitt jobb på gärdet, ska bli så trevligt, saknar verkligen jobbarkompisarna. Sen kommer niklas och hämtar upp oss för han ska kolla lite gymsaker på stan och sen blir de middag i Vällingby, fullt schema idag alltså =) Skönt att få komma ut lite, även om jag är ruggigt irriterad på att de snöar nu! va falls!

Är så glad att melinda är som sin mamma när det gäller sovrutiner. Hon vaknar bara en gång per natt och vill ha mat sen sover hon till tio, hur bra som helst. Men den morgonrutinen kände jag redan i magen så hon har alltid vart en morgontrött bebis =) Hoppas bara att de håller i sig ett tag till, snart blir hon säkert morgonpigg och vaknar en massa det brukar ju bli så, hehe.
Hon är så snäll så min lilla ängel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0