Tajta till låren och dra in magen ;)

Inatt vaknade jag av att Melinda bara började tvärskrika, man blir helt chockad och bara " jaha....de där va nå nytt". Hon fick lite mat och låg sen med mig i soffan och kollade läget, de va mycket spännande ute och titta på. Vid halv sju hade hon precis somnat och Niklas gick upp för att gå till jobbet. Härligt att man får lite tid tillsammans på morgonen ibland =)
Nu har hon somnat igen och förhoppningsvis så sover hon ett tag nu så att jag kan städa och tvätta lite hemma, på helgen när vi e två hemma och de egentligen skulle va bra att göra sånt tråkigt så blir de aldrig av, finns ju så mycket annat roligt man kan göra,hehe.
Igår så hade Melinda en Pappadag, jag åkte iväg ( ensam!) med mormor Mona-Lisa till skärholmen och shoppade lite, inte mycket med liiite. Asbra att de finns Jeansleggings, ser ut som jeans men har gummiband i midjan, perfekt för nyblivna mammor som vill tajta till låren och dra in magen lite. Ett mycket bra köp ;)

Nu vill jag att våren ska komma!!
Tänt att ta långpromenader i vårsolen, ahhhh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0