Hemmadag

Måndagar är verkligen reserverade till en dag hemma, bara jag och Melinda. Blir ofta så mycket farande hit och dit på helgerna så detta är vår hemma-dag, lite babygyma, massage och sånger =)
Ikväll blir det tacos och blåbärspaj till efterrätt, ska bli himlarns gott ;) Det har blivit mycket tacos på senare tid men det är ju så gott och det känns inte som om det är så onyttigt.

Helgen har vart full med aktiviteter.
I fredags var vi som sagt till BVC, allt var så bra med Melinda hon växer på percis som hon ska. Väger nu 4695 g och är 58 cm lång. På kvällen sen så blev det tacos och let´s dance i vällingby, tittade uppenbarligen inte så helhjärtat på let´s dance eftersom jag fortfarande inte vet vem som åkte ut, hehe. Hade velat hoppa i deras jacuzzi men jag får fortfarande inte bada, får vänta minst 3 veckor till. hmmm...

På lördagen så hann vi göra lite åt skiten hemma, städa och sånt tråkigt innan vi mötte upp Bella och krull på Vegabaren i Haninge, ångrar lite att jag inte tog en sambalburgare med Bea, smakade på niklas och shit, har glömt bort hur goda dom är! Sen blev de självklart Melodifestivalen ( inte till Bella och krulls stora glädje) hemma hos dom i skogås. Va var de för konstigt upplägg på andra chansen? Varför var vi tvungna att höra snälla snälla snälla, star pilots och alla andra låtar som gick vidare ett snäpp till ännu en gång? Riktigt så dåligt minne tror jag inte svenska folket har.
Niklas fick i sig några öl så jag fick köra hem, han njöt av att få sitta bak tror jag ;)

Igår var de söndagsstek hos mormor som gällde, så gott! Dessutom så såg vi Wipeout, har nog aldrig skratta så mycket som jag gjorde under de tio första minuterna, haha, rusktigt kul program! grattis kanal5!

Nu blir de lite pyssel med alla kort jag fortfarande inte satt in i nått album =D

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Kan säga att tårarna rann värre längs kinderna av skratt än vid gråt igår när jag tittade på Wipeout. Hysteriskt kul!

2009-03-09 @ 14:19:42
URL: http://anothershell.blogg.se/
Postat av: Linnea

Wipeout sänds här i Tyskland också! Jag kanske borde ge det en chans?

2009-03-10 @ 16:44:02
URL: http://neapop.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja de borde du verkligen linnea, kan tänka mig att det är ännu roligare på de tyska språket. Haha. Men i sverige är de Hans Wiklund och Fleix herngren som kommenterar och dom är ju helt underbara =D

2009-03-12 @ 12:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0