Haha!

Kollade mailen imorse och såg att jag fått mail från facebook.
"Melinda Collin har lagt till dig som vän"
"Melinda Collin har skickat ett meddelande till dig"
Tänkte direkt att faan, nu e de nån som har samma namn som lilltjejen som vill ha en vän att lägga till på sin lista men ikke. Haha...
Såg att det var min lilla dotter på bilden och till min förvåning så kan hon redan skriva och skicka iväg mail.

"Hej mamma!!!!

Morbror hjälpte mig att fixa facebook! Jag vill ju vara lika cool som alla andra. På det här sättet kan ju alla nära och kära få se uppdaterade bilder på mig samt följa mig i min vardag!:)

KRAM, älskar dig!"

HAHA! Va gulligt!

 Jag anar att det är morbror Andreas som hjälpt henne =)

Nu har äntligen BMW tagit in den nya kollektionen skor från puma och Melinda fick såklart ett par.
 Så söta =)

Blir förresten gaaaaalen på mitt hår, Spelar ingen roll va jag gör, det ser alltid fett ut och är flygit..näe! Nu ska jag boka tid hos frisören och klippa och slinga håret. Måste kosta på mig de känner jag, för d e jag väl värd ;)

Kommentarer
Postat av: camilla & adrian

aaa beställ ett par till adrian säg de till colle adrian vill oxå ha ett par bmw ... finns de andra sorter oxå?

2009-03-20 @ 13:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0