Bio ikväll

Redan torsdag!
Igår kom morbror David hit och hälsade på, han hade med sig en DVD som han köpt till mig Sweeny Todd. Har velat se den jättelänge så jag hoppas jag hinner med de idag.
 Vi provade bärselen en snabbis igår =)

Ska på Bio med mamma och David ikväll så Melinda får va hemma med Pappa Niklas. De ser både Niklas och Melinda fram emot, hehe, mysigt att få lite tid med ensam med pappa också =)
Annars blir de lugnt idag, hann med ganska mycket städning igår så de e skönt.
Det är inte långt kvar tills melinda ler fullt ut nu, får en massa halvleenden. Längtar tills de där riktiga svarsleendet kommer. Har märkt att hon gärna ligger på sidan när hon somnar och med liiiite hjälp är de lätt fixat ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men snutt! Hon är så himla söt :D

2009-03-12 @ 18:35:25
URL: http://neapop.blogg.se/
Postat av: camilla & adrian

wOW vA STOR hon blivit . hoho hon förändras snabbt nu tycker jag :)

2009-03-13 @ 09:40:16
Postat av: Sarah.G

hon e ju så himla söt allså!!!

2009-03-13 @ 21:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0