Återbesök

Nu Har vi kommit hem från BVC i huddinge, vart på återbesök =) Gick bra de, snackade mest om hur förlossningen gått och hur jag känner nu om jag blivit avsträckt från att ha fler barn, hehe. Så e självklart inte fallet.
Stannade på banken också för att göra lite ärenden, varför e de alltid så att allt som har med banken och göra tar sån himla lång tid. Väntade en timme på min tur, sen gick de inte att avsluta kontona samtidigt utan jag måste tillbaka en gång till..SUCK.
Just de! dom har fått självscanning inne på coop i huddinge, sånna där som finns på IKEA ( kanske har haft de länge men jag är ju inte där så ofta) snacka slappt, dom måste ju sparkat lite kassörskor då, hmm. bara ungdomar som stod vid självscanningen, hehe.

Tog en omväg hem till mamma sen så nu sitter jag här, såg en massa blommor på vägen hem. Snacka om vårkänslor! Lite kallt dock men man kan ju inte få allt.

Imorgon ska vi till stan och träfffa Linda och lilla Theodor som e 3 veckor yngre än Melinda =)

Kommentarer
Postat av: camilla & adrian

aaaa vårkänslor hålller med ::)

hihi scaaning hos dig är kanske nytt men ganska gammalt här =P

ses to de helg kanske . kram

2009-03-25 @ 13:54:36
Postat av: Maria

Hel Elin. Har också sett några blommor, i alla fall innan snön bestämde sig för att komma tillbaka.

Haha, de där betalmaskinerna på coop åt upp mina pantkvitton så jag fick ingen pant när jag var där, de som jobbade där visste inte vad som hänt så jag fick gå därifrån tomhänt. Men visst är det slappt, I say. Hälsa Linda en massa från mig, och lillkotten också.

2009-03-25 @ 14:19:51
URL: http://mifen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0