Sommarkväll...

Niklas e ute i klipper gräsmattan och jag har precis lagt Melinda. Härligt med dagar då kvällen inte tar slut 21 för att det är så förbannat kallt. =) Lånade grannens klippare nu och den e verkligen kanon, kanske blir en sån iaf, hehe.

Idag så har de vart fullt upp, vaknade så sent så de blev brottom iväg till huddinge centrum för att möta bella. Picknickade i sjödalsparken, svullade sjukt mycket jordgubbar. Sen när christian och Niklas slutat jobba så käkade vi middag ihop innan vi skulle iväg till Helena, jojje och lille Devin. Va liiiten han e, bara en vecka gammal nu =) Tänk att Melinda vart så liten, svårt att tänka sig de. Devin va iaf så himla lik pappa jojje, kul att man kan se de så tidigt tycker jag.

Igår kväll gick vi till Heron City och Barnbutiken där vi köpte en Dumbo stol till Melinda. Gu va hon älskar att sitta i den, hon lyser lixom upp. Den stolen va verkligen värd pengarna =)

Imorron ska vi till långbro ( tror jag de heter) och picknicka med mamma-gruppen. Ska bli så härligt =)

Nu hör jag att gräsklipparen e tyst så nu ska vi fortsätta och kolla på Bolt, väldigt bra film hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0