11 timmar =)

Melinda sov 11 timmar i natt!! Vi vaknade inte förren 9 imorse, jag kände mig riktigt utvilad och Melinda låg och lekte med fötterna i sin säng =)

Idag har vi vart i skärholmen med pernilla och linnea. Köpte lite coola kläder till lillan och kollade bikini till mig. Inte allt kul att köpa bikini nu. men va fan..måste ju få bada i sommar så de blir till att "glömma bort" alla bristningar. Osnyggt!
Mötte upp morbror i huddinge och käkade middag hos mormor. =)
Gjorde värsta hälsotallriken till niklas imorse, så nu blir de nyttig mat i veckan. ( säger jag som just smällde i mig 2 bullar och har fikat i skärholmen, men aja..ingen e ju perfekt )

Väntar verkligen med spännig att höra från Helena och Jojje. Drömde att dom fick en liten tjej =)

Kommentarer
Postat av: Helena

En kort rapport: ingen bebis än :/

Har slitit i trädgården hela dagen (i hopp om att få i gång förlossningen haha) - så vi får se vad som händer i natt :D



Ska på ultraljud på onsdag och då få en eventuell tid för igångsättning om det inte satt igång innan dess!



Fortsättning följer...:)

2009-06-11 @ 18:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0