Ultraljud på KS

Har precis kommit hem från KS och ultraljudsbesöket.
Allt var helt normalt, hjärtljud, fostervattenmängd, vikt, och de känns riktigt skönt. Bebisen mår verkligen bra i magen och tjockar till sig, väger uppskattningsvis 3,6 kg.
Fick tid för igångsättningsPLANERING på måndag 09:50. Bebisen mår så bra så, självklart så vill både dom och jag att de ska sättas igång normalt, men som sagt på måndag så ska vi se va som sägs. Jag börjar bli lite smått otålig och lättirriterad nu ;)
Hoppas på bebis i helgen =D

Kommentarer
Postat av: Sarah

Då måste det ju nästan vara en pojke om den väger så mycket ;D

2009-01-23 @ 10:39:38
Postat av: Elli

Gaaaha.. va spännande! Så senast på måndag får vi iaf veta vad det blir för en :):)

2009-01-23 @ 15:45:13
Postat av: mie

hoppas den lille vill dyka upp i helgen nu då :) lycka till med förlosningen :)



sugen på en ny bloggdesign? kolla in här: http://memie.blogg.se/2009/january/budgivning-rosa-design.html

2009-01-23 @ 15:55:35
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Elin

Nja inte riktigt, på måndag så ska vi på planering. För att se vilken dag som de ska sätta igång förlossningen på =)

2009-01-23 @ 18:47:38
Postat av: Linnea

Åh vilken långsam liten bebis ni har ;)Fast jag är också född "för sent" å andra sidan. Jag håller tummarna för att det händer nåt i helgen!

2009-01-23 @ 19:40:55
URL: http://neapop.blogg.se/
Postat av: Elli

åh, suck, jag som inte kan läsa.. men förhoppningsvis så kommer den väl ut i helgen då :)

2009-01-24 @ 09:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0