Det nya året...

Tänk att det är 2009 nu =)
Bara 8 dagar kvar till beräknat nu, längtar verkligen till bebben vill komma ut och presentera sig. Så nyfiken på hur de lilla livet ser ut. Mår jättebra om man bortser från allt de självklara, ont i fötterna och trötthet. Har även börjat tröttna regält på min "söta gravidmage" =)

Nyårsafton var väldigt lugn, vi käkade middag hos niklas föräldrar och firade tolvslaget hos Familjen Arneving-Berg.
Alla utom jag då hoppade i deras Jacuzzi vid tolvslaget, jag fick vara bartender, fotograf och barnkollare, hehe. 
  Niklas och Dick bjöd på underhållande show när dom sjöng några låtar på Lips. 

Helgen har annars vart väldigt uppbokad.
I Fredags var vi förbi Bella och Christian på middag, riktigt trevligt att ses igen. Dom hade renoverat lägenheten riktigt fint! På lördagen målade vi klart Barbapappa tavlan till bebisens rum.
 Den kom upp på väggen idag, Vart riktigt bra tycker jag!
På kvällen sen så åkte vi till Niklas föräldrar eftersom hans mamma fyllde iår. Vart jättegod middag och fika i mängder, som vanligt ;)
Idag har vi hälsat på Helena och Jojje i skogås, kul att se hur dom bodde nu. Vart bara bebissnack, ganska förståligt eftersom de snart e dags för mig och Helena e gravid i 18:e veckan =) Hon hade fått en liten mage, passa på att njut av den lilla söta gravidmagen, snart blir de jobbigt stoooor =D
Nu Ska vi snart åka hem till mamma och käka middag med resten av familjen. Vi har alltså inte käkat middag hemma på hela helgen...ganska skönt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0