BF+7

Om ungefär 2 timmar så ska vi vara hos Barnmorskan. Vi får se va som sägs om bebben inte vill komma ut, vill ju självklart att de ska komma igång utan hjälpmedel men att bära bebben alla dessa extra dagar e riktigt jobbigt. Nu vill vi verkligen träffa dig bebben!

Igår fick jag verkligen röra på mig, hjälpte niklas mamma shoppa massa möbler på Ikea de blir mycket gående =)
Käkade middag hos bella och krull och där tvingade niklas mig att gå upp för extra trappor, sjukt jobbigt! 

 Skriv en pratbubbla, va säger Krull? HAHA!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

"Jag lovar, den ÄR så här stor!"

Jag tänker: "Visst älskling, visst!"



Inte lika roligt att skriva på sig själv men nån måste ju börja, haha :D

2009-01-19 @ 16:06:55
URL: http://anothershell.blogg.se/
Postat av: Camilla,Kim och Adrian

Nu är de såhär nära ,tills Elin & nicklas blir föräldrar.

2009-01-20 @ 09:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0