6 Dagar innan BF

6 Dagar innan BF.
Mår fin fint, allt är som vanligt.
Tror att vi har en morgontrött bebis, det är inte mycket aktivitet i magen förren senare på eftermiddagen och runt elva är de som vildast där inne.
Imorgon ska vi till Barnmorskan för att kolla att allt är bra, väga mäta osv. Har inte vägt mig på x antal veckor nu och under mitt nuvarande chokladsug så har jag nog gått upp en hel del =) Kanske ligger runt 85 kg nu. Imorgon kommer domen ;)

Elli kom hit vid tolv och vi gjorde en riktigt smarrig Tonfisksallad tillsammans. Timmarna gick fort, känns som om vi inte hann snacka så mycket, får se till att ses snart igen =)

Nu så har jag precis bakat en kladdkaka till kvällen. Bella och Christian kommer till oss på middag ikväll, måste ju bjuda tillbaka ;) Grabbarna åker till garaget sen som jag fattat de =) 

Ska vila lite nu tänkte jag.

ÅHH de snöar, va mysigt! Hoppas de stannar också, hatar slask! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0