1 ynka dag kvar till beräknat

1 ynka dag kvar till beräknat.
Jag känner mig som en tant, riktigt jobbigt att kliva upp nu, de känns som om mina knän kommer svika min vikt vilken dag som helst nu. Är bara allmänt seeeg.
Snälla bebisen, vänta inte för länge med att komma ut.

Idag blir de en slappdag hemma, niklas har åkt till Vällingby men jag pallade inte åka med.

Gårdagen var de lite mer aktivitet på schemat, vi käkade middag hos mamma och bror. Riktigt gott men en regäl SCHTEK ibland =)
Sen åkte vi fort hem för att möta upp Bella och Christian, vart en riktigt rolig kväll men sjukt mycket skratt. Killar e sjukt roliga när adrenalinet kickar in ;) Vart en sen kväll, eller ah, i mitt nya/tillfälliga Pensionärsliv så vart de sent, halv ett hade vi skrattat färdigt och gästerna åkte hem. Sen var de BUMS i säng =)

Glöm inte att gissa bebbens födelsedag! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0