Road Trip

Tiden går så fort.
Melinda "fyllde" 1 månad igår och de firade vi med att hon fick hennes första D-droppar. Hon såg så förvånad ut, något som inte smakade som vanlig mat =) Så nu ska hon få de tills hon blir två år, skönt att man inte behöver köpa de själv, bara att säga till BVC när förrådet behövs fyllas på, hehe.

Igår så tog vi en liten road trip till Norrköping för niklas tandläkartid, de gick så bra så. Senast vi va där så hade jag gått en vecka över tiden så alla ville självklart titta på vem de va som inte ville komma ut.
Sen åkte vi direkt från Norrköping hem till mormor på middag, både Andreas och David va där så kul att ses allihopa. Käkade självklart semlor =D

I måndags kväll  kom Helena och Jojje och hälsade på. Melinda fick en liten present  schyssta tofflor va?! haha, perfekt för lilltjejen är alltid så kall om fötterna.

Bella var förbi på dagen och fotade 120 bilder vart de!

 En av favoriterna =)

Efter såhär fullpackade dagar så är alla trötta...
 Far och dotter sover i soffan =)

Idag kommer morbror david hit och Elli och Sarah kommer till kvällen för en fika =)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Om jag hinner till fredag så ska jag slänga in de andra bilderna på en skiva. Men jag tycker personligen att den du har lagt upp här är den finaste... :)

2009-02-25 @ 15:47:10
URL: http://anothershell.blogg.se/
Postat av: camilla & adrian

hihi en utav favoriterna ..

Guuuuuuuuuuuuuuuud

så lik melinda är sin pappa nicklas helt otroligt . :)

mycket fint

2009-02-25 @ 17:03:59
Postat av: Anonym

åhh dinglisar =) Så sööta!

2009-02-27 @ 12:01:37
Postat av: Linnea

Jag vill också komma och hälsa på! Eller är ni sugna på en liten weekendresa till München kanske? ;)

2009-02-28 @ 20:21:19
URL: http://neapop.blogg.se/
Postat av: Elin

Heeh, njaaa...resan till münchen får nog vänta ett tag ;) När kommer du heeeem?!

2009-03-02 @ 13:42:56
Postat av: Linnea

Jag kommer inte hem förrän i juni som det ser ut =/ Lite galet är det, men jag ska fira påsken hos Johan i Karlshamn för annars hinner jag knappt träffa honom alls! Och jag är på praktiken mån-fre varje vecka så jag är bara ledig på helgerna.

2009-03-02 @ 20:49:16
URL: http://neapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0