Provtagning

Eftersom mina provsvar inte var så bra i måndags så åkte vi dit idag igen för att ta nya prover.
Det gick fort, in och ut ba ;) Får se om dom ringer nu i eftermiddag med resultaten, skulle va intressant att veta lixom.
Annars så känner jag mig väldigt bra nu, äter fortfarande smärtstillande pga såret men jag kan gå lite längre sträckor nu  utan att svimma.
Melinda hade en bra natt, riktigt skönt! Hon vaknade verkligen exakt var tredje timme för att få lite mat och de gick så bra så, mamma hade på lager ;) 

Svängde förbi babyland också för att köpa stämpel till melinda så att vi kan stämpa av hennes händer och fötter. Niklas ska ju tatuera in hennes fot/fötter på axeln med lite text. Tror att de kommer bli riktigt bra.
Köpte ett packet med stämpel och fotoalbum och sånt så nu ska elin pyssla när orken och tiden kommer. 

Ska väcka henne nu för nu har hon sovit alldeles för länge utan mat. Imorgon kommer barnmorskan från BVC hit för att väga melinda så då får vi se om mammas mat duger ;)


Mamma och Pappa har nog  tagit lite mycket kort, bort med blixten! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0