Måndag igen...

Så var de vanlig måndag igen, dagarna bara försvinner! Innan jag vet ordet av så väl Melinda 18 år eller nått....

Det vart en lång dag igår, både jag och niklas kände de när vi kom hem, vi var verkligen helt slut.
Vi var lite nyttiga och tog en promenad i Sundbyberg vid Lötsjön ( tror jag att den hette ). Kollade på ankorna och käkade Japp, hehe.
 Det var en hel del barnvagnar längs denna promenadväg, men det var riktigt mysigt liiiite kallt bara. Nästa promenad så blir de långkallingar och vantar på!

Sen åkte vi och hälsade på Farmor och Farfar i vällingby, tog lite familjekort på oss =). Ska förresten "boka in en tid" med Bella så att vi får ta lite fina bilder på Melinda. Vill framkalla som canvas och ha på väggen i vårt sovrum.

Conny, yvonne, Kim och Adrian kom sen förbi och vi tog en kortare promenad hem till familjen Berg- Arneving, blir lätt mycket prat och tiden bara rinner iväg!
 

Nu har jag faktiskt hunnit med att torka golven och plocka lite, men nu hör jag en viss tjej som börjar vakna till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0